Tuesday, February 12, 2008

Kommer karrypasta fra Italien?

Well, helt så meget gang i madkassen kom der vist ikke, og det beklager jeg. Jeg blev nødt til at tage et smut til Thailand og havde travlt med at opdatere rejsebloggen, og finde nye kulinariske inspirationer, hehe.
Men efterhånden har jeg fået fortalt en håndfuld venner og kollegaer om projektet og det forpligter jo til at holde den lidt opdateret.

Det skal siges at jeg også arbejder på at få flyttet bloggen over på min egen side, men det kræver lidt tid endnu.

(I mellemtiden har jeg også fået mig en mindre fan, som gladeligt kaster sig ud i retterne, selvom han aldrig har set en knold ingefær, og tror karrypasta handler om spaghetti. Han er heldigvis blevet klogere. Klø på, Chris!)

Vi starter med endnu en sunday-Wok - Lad os bare kalde den søndags-wok 2.0

No comments: