Tuesday, December 11, 2007

Gang i madkassen

Så skal der gang i bloggen igen. V skal holde nytår igen i år, og denne gang er menuen Asiatisk.
Foreløbigt kan nævnes bang bang kylling, 3 slags agurkesalater, suppe, ruller og meget mere.
Så det skal jo selvfølgelig dokumenteres:)

Og skal trænger jeg vist også til et nyt banner... Photoshop be my guide:)

Well, idag står den på thai-ruller, skal lige have testet opskriften og se hvordan de bliver efter de er frosset ned.
Vil nemlig helst undgå at stå med hele møget på selve dagen, så alt hvad der kan laves i forvejen, er bare lykken.
Søster har lovet at medbringe de friske vietnamesiske ruller, dem ser jeg meget frem til.
Jeg er en klovn til rispapir, synes det er helt umuligt at arbejde med... så det lader jeg hende om.

1 comment:

Brian said...

Det var virkelig godt mad!
Jeg tror at jeg fik 25-30 forårsruller indenbords... Dem i rispapir var også rigtigt gode, jeg har en hel pakke rispapir liggende, kan bare ikke finde ud at bruge det.

/Brian