Friday, October 12, 2007

Paella!

Der var en masse kød tilbage fra igår, så jeg tænkte jeg ville kaste mig ud i en paella. Jeg droppede hurtigt tanken med filo - jeg gider simpelthen ikke rode med det idag! ( måske ender det med en baklava i weekenden)
Well, eneste form for skaldyr blir stor tigerrejer, og kyllingen erstattes altså af kanin-kød.
Skal nok blive godt...

Billeder og opskrift følger...

Well, så er jeg tilbage igen. Vil ikke belemre Jer med hverken billeder eller opskriften fra igår, for det smagte overhovedet ikke godt! Jeg brugte basmati-ris og de blev særdeles klistrede og nasty:(
Det smagte rent ud sagt af ingenting og havde en sær konsistens... Øv!!

Men nu har jeg lavet "Verdens bedste cookies", for lige at få en optur for katastrofen igår - Og iaften står den på stegt flæsk og persillesovs, det kan næppe gå galt.

No comments: