Thursday, October 11, 2007

Ninkaninus i gryden

Argh! Idag skal vi have kanin-ragout, noget jeg har gået og tænkt på at lave længe. Jeg har fået det én gang tidligere, for 10 år siden, da min far lavede det på en skiferie. Det smagte fabelagtigt!

Så til mit held havde Irma billig kanin i denne uge, så nu skal det være.
Men hvordan fanden skal sådan én parteres??

Well, det må jeg hellere kaste mig ud i... den gør det jo desværre nok ikke af sig selv:(

Yo - Tilbage igen. Det der med at rense en kanin, det var bare ikke fedt. Ulækkert stads blev fjernet med saksen, lukkede øjne og vrængende ansigt - Ad!

Anyways, i Sauteusen med dyret, grøntsager, vin og bouillon i en times tid.
Lavede aspargeskartofler og dampet spidskål til. Det smagte nu nice.

Der er masser af kød tilbage - Overvejer om det kunne kombineres med noget svampe og filodej imorgen..?

No comments: