Tuesday, June 5, 2007

Sally er ny i trafikken



Så kom dagen endelig for køreprøven, og jeg bestod den i første hug. Fik lavet et par "ubetydelige" fejl, men det var heldigvis ikke nok til at hun dumpede mig.
Jeg tror også Ib var ganske glad for resultatet, og jeg kan kun sige ham en kæmpe tak for al hans tålmodighed og ikke mindst gode nerver:D

Jeg må dog sige at det er med en vis vemod - Jeg kommer sgu til at savne de hyggelige og underholdende køretimer i MonsterBilen. Og Ib ikke mindst - og hans, til tider sære musiksmag som bla. omfatter gamle rockere og sære hippiefløjter, LOL.
Ib - Det har været FOR fedt - Du er en fremragende lærer!
Og jeg skal nok gøre mit bedste for at du også får æren af gøre lillesøster til en sej bilist, når den tid kommer.

Nå, men det skal vel også handle bare lidt om mad - eller...? Grundlovsdagen satte lige en stopper for mine planlagte indkøb, så jeg satser på at kunne lokke Uffen på Hing's iaften. De har simpelthen et fantastisk spændende menukort, så man bare er nødt til at komme tilbage igen og igen og... For at smage det hele.

Men husk nu... Pas på derude, Sally er ny i trafikken...

Vrooooom!

2 comments:

Anonymous said...

Super, TIllykke med kortet!

Anonymous said...

Ja du var en rigtig stor og dygtig pige, hav en dejlig aften med Mufufu, vi ses derude.