Saturday, May 5, 2007

Lørdagsbrunch




Nå... Det hele skal jo ikke handle om mad - Eller jo, lidt alligevel.
Var i Kongens Have idag med mine to dejlige søstre og Bella, ynglingsniecen.
Vi bestilte en såkaldt "picnickurv" fra Emmerys, som bla. indeholdt lækkert brød, laks, røget oksekød af en art ( smagte specielt, men godt), hummus, valnødde / persillepesto, og så noget ost. All sorts of goods... Og de lækreste muffins.

Det var virkelig lækkert og et godt alternativ til den traditionelle brunch som vi ellers ville have fået... Bella hyggede sig fint på legepladsen og vi fik ro til at sladre. Fik også taget et par gode shoots, som selvfølgelig skal deles med omverdnen.
Egentlig sjovt som det kamera mere eller mindre er blevet fast inventar i tasken. Hold op, hvor har jeg fået taget mange pic's siden erhvervelsen i jan 2006.

Og det bliver endnu værre i Rom næste uge... Videodagbog - det skal man da ha'!

Var forøvrigt også forbi "de gamle" igår til grill og bilvask.
Fik grillede burgere, og min totalte ynglingssommerdessert - grillede bananer! Nøj, hvor var det godt.

Bilen fik også den store tur, og er blevet helt pæn igen. Nu skal vi bare ha' sommerdækkene på, så er den klar til mig! Kørekortet skulle jo gerne tikke ind på kontoen 5. juni.

Næste uge står den som sagt i de gamle romeres tegn. 5 dage i civilisationens vugge med søster lystig bliver startskuddet til sommeren. Håber vi kan hijacke noget wireless, og opdatere bloggen dernedefra.

Aftensmaden står iøvrigt på gode bøffer, salat med nye italienske kartofler, mozarella og parma... and loads of basil.
Najser!

1 comment:

Jerzy said...

Hej Sally
Jeg er bare misunderlig på din tur til Remus & Romulus' by.
Er turen dikteret af sult? Mener..efter nogen lækker mad??
Jeg er netop i min italienske periode, så min madlavning er præget af det. Håber I finder noget ledningsløs, en netcafe og sender en cam-report om den romerske kokkeri. Ellers ses vi på bloggen
/jerzy