Thursday, June 21, 2007

Pangasius fra NYBH - og en køretur

Well, så blev det også på tide at prøve den meget omtalte Pangasius... Og hvem er bedre at ty til, end NEWYORKERBYHEART, når man savner lidt inspiration.

Der var 3 forskellige, så jeg tog den jeg mente passede bedst til vejret og humøret (?!) Nemlig "Crispy topping" - Det smagte fandme godt!

Opskriften synes jeg selv I skal finde på hendes side... Den er så absolut et besøg værd, hvis du er lisså meget et madøre som jeg.

Linket fines her på siden...

Her er min version...Med hjemmelavet agurkesalat!

Og dette var jo faktisk aftnen hvor jeg fik lov at køre en tur i bilen. Uffe var tapper og modig, da han overlod rattet til mig på en øde stationsvej i Avedøre...Vi tog turen ad Køgevejen, da den jo er fyldt med dejlige rundkørsler, så jeg fik en god fornemmelse af bilen.
Den føles MEGET anderledes end Ib's øse... men jeg skal nok få den lært at kende... Vi tog ned og besøgte Finn og det tomme hus, og hyggede os dér et par timer. Det var underligt at se huset i den tilstand, og det gav en masse at tænke videre over (...)
Uffe fik lov at køre hjem, han havde ikke nerver til mere den dag:D

Anyways,jeg passer hus de næste 14 dage og dermed også Daddy's bil...Tænk at de uden tøven, overlod nøglerne til mig! Der kan du lære noget, Mads!
Jeg påtænker at få kørt så meget som muligt de næste par uger, så jeg føler mig mere tilpas i Buzuki. Yeeehaaaa

2 comments:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anonymous said...

Hejsa!

Jeg er glad for at I kunne lide fisken....

Jeg har "tagged" dig, så gå venligst ind på min side, her:http://newyorkerbyheart.blogspot.com/2007/07/jeg-er-blevet-tagged.html
for at se hvad det går ud på......

Mange hilsner
Birthe/Newyorkerbyheart